Adapt. Improve. Overcome – Sau cum a făcut Moșul rebranding

Vine o vreme când tot ce reprezentai nu se mai pliază pe cerințele actuale. Dacă ești un self-confident înrăit nu te vei schimba cu una, cu două. Însă, dacă ești Moș Crăciun e posibil să simți nevoia schimbării până în adâncul bărbii.

Anul trecut Moșul și-a updatat atelierul într-o fabrică numai bună de scos jucării pe bandă rulantă, însă anul ăsta s-a văzut nevoit să lucreze puțin la propria persoană. Nu, nu-i narcisist, doar și-a dat un Santastic Refresh. V-ați prins?

Pentru cineva care trăiește de când s-au inventat poveștile, e puțin cam greu să țină pasul cu tot fluxul de informații actuale. Astfel, și-a pus la treabă echipa de anul trecut și, după un research amănunțit, au căzut de acord să lucreze pe niște probleme bine delimitate: aspect, comunicare, lifestyle și psihanaliză. Moșul era de acord să dea tradiționalul pe nou doar dacă făcea o schimbare și pe plan interior. Și Moș Crăciun are supărările lui, deal with it.

Imediat ce au terminat de făcut GANTT-ul pentru Crăciun, au servit o ultimă cină caracteristică sărbătorilor, iar apoi ședința a fost deschisă. Fiecare își spunea părerea, aducea fel de fel de argumente, planuri și schițe ale posibilului Santa Claus 2.0. Sufocat de tot acest vacarm, Moșul a simțit nevoia de o gură de aer rece. S-a dus la grajduri, să-și privească renii. Cu excepția lui Rudolph, toți erau prezenți. Fiecare era diferit și trăgea să străbată propriul traseu preferat. Așa era și echipa lui, așa erau și oamenii pentru care el muncea în fiecare sezon de iarnă. Clopoțeii de Crăciun i-au răsunat în minte imediat și a dat fuga să-i spună echipei ideea năstrușnică. Pentru că e Moșul și el întotdeauna ține cont de opiniile celorlalți, a decis să lase oamenii să voteze îmbunătățirile pe care și le va face. Apoi, echipa lui să vină cu propunerile pentru polluri.

Doamna Crăciun se va ocupa de monitorizarea Instagramului și va nota procentajele pentru fiecare alegere. De când s-a specializat în Instastory verifică aplicația regulat și cu strictețea unei adolescente. Îi arată el, Moșul, cum e să muncești și să scrollezi în același timp.

După ce fiecare persoană, fie ea cuminte sau nu, a votat, Olaf se va ocupa de palierul comunicării. Atitudinea lui prietenoasă și felul de a interacționa cu oamenii îl face un mic specialist în relații interpersonale, acest lucru transformându-l în the perfect man for the job. Un plus îl reprezintă și creativitatea lui, dovadă că mereu găsește noi modalități de a nu se topi la orice compliment.

Elsa și Grinch se vor ocupa de aspectul Moșului. Ce mai parteneri, nu? Dar secretul stă în personalitățile fiecăruia dintre ei. Când eleganța Elsei se ciocnește cu nonconformismul lui Grinch, scântei magice ies. Nu, Santa nu va purta glitter, don’t worry.

În ceea ce privește partea de lifestyle, aceasta îi va reveni lui Rudolph. I-a pregătit deja un workout intens și sesiuni de aerobic heat, care vor scoate toate prăjiturelele din el.

Psihologul de ocazie, Elful, îl va consilia la partea de psihanaliză. Moș Crăciun vrea să se redescopere, să aibă din nou încredere în el și să nu se mai simtă neapreciat. Cu cât înaintează în vârstă, cu atât se simte mai afectat de refuzurile și criticile primite, iar faptul că Doamna Crăciun pare să înainteze odată cu progresul Social Media îl îndepărtează și mai mult de ea.

După ce au pus la punct toate detaliile, au trimis lista unei echipe cu experiență care i-a susținut în toate schimbările pe care le-au dorit. O privire atentă, o sfătuire discretă și ceva research în plus, iar PR PRIME a dat votul decisiv. Bineînțeles că a fost unul pozitiv.

Urale, chiuieli și clopoței în surdină, apoi fiecare a fugit la treabă. Cu răbdarea vine marea schimbare, iar în cazul Moșului: The Santastic Change. Stați cu ochii pe @humansofprime pentru că au fost de acord să dezvăluie secretul pas cu pas.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *