După cum se ştie, Moșul s-a decis să-și schimbe maniera de a comunica. În era asta a tehnologiei, totul se mișcă pe fast forward şi trebuie să ţină și el pasul.

Moșul era frustrat, deoarece la fiecare petrecere, toată lumea făcea instastories, iar el se plictisea grav, pentru că nu prea înţelegea ce e cu filtrele, locaţia sau gifurile.

Așa că, schimbarea început cu aplicația cea mai la modă la momentul actual, Instagramul. Contul a fost redenumit @itsmerealsanta, după ultimul trend. Moşul primeşte, de acum, #instagramwishes, (le aşteptăm pe cont, nu vă lăsaţi păcăliţi, trebuie să găsiţi contul cu verified), poză de profil cu pisică crăciunească, pentru că toată lumea adoră pisicile, în bio ,,Not ur typical kind of Santa’’, iar pozele editate cu VSCO toate cu efect gradient şi white borders, normal.

Moşul primeşte mii de mesaje pe zi, iar echipa le filtrează, astfel el răspunde doar celor cuminţi. Dar nu e furat de numărul mare de followeri, ci urmărește un content de calitate (aesthetics & memes? good job).

Acum, nu vor mai fi scrisori la geam, ci poze cu hashtagul #MyChrinstaWish, pe care Moșul îl va urmări. Primeşte foarte repede notificări, datorită Smartwatch-ului de ultimă generaţie.

A urmat Facebookul. Echipa de PR i-a pus pe calendar petrecerea exclusivistă a lui Mark Zuckerberg, şi Moşul s-a gândit că e oportunitatea perfectă pentru a deveni as în folosirea Facebookului.

Ei bine, văzându-l cam debusolat, deoarece îi scăzuse engagementul pe pagină, Mark i-a spus că îi e dator cu nişte tips & tricks pentru echipa lui de PR, măcar așa l-ar răsplăti pentru că i-a oferit primul computer, motivându-l în carieră. Astfel, Olaf, de la Comunicare, și-a scos tableta şi a început să noteze idei pentru strategia de comunicare a Moșului 2.0.

Ajunși înapoi la sediu, cu meserie ,,furată” de la Mark, au început procesul de ,,modernizare”. În primul rând, au schimbat descrierea pe Facebook. Acum, sună aşa:

  • Owner la Moş Crăciun Official din Laponia. •Locuieşte în Constantza (asta pentru că i-a plăcut atât de mult la Neversea, încât a decis să se mute aici).
  • Studii superioare la Facultatea Personajelor de Poveste, Universitatea Basme Eterne și doctorat în Psihologia copiilor, la Sorbona.

*să nu uităm că îşi schimbă fotografia de profil, la fiecare două săptămâni, distribuie meme-uri şi dă like tuturor paginilor cu animale.

Santa îşi scrie viaţa şi pe blog, care e un fel de jurnal, şi dă sfaturi de viaţă, de dragoste, postează reţete de biscuiţi, sau chiar ,,What’s in my PR bag? De ce e Grinch supărat pe Crăciun? I did my best’’ e un articol viral, a ajuns pe site la The New York Times.

 

Guess what? Și-a deschis și vlog, pentru că a urmărit-o mult timp pe SuperWoman și l-a fascinat această lume. Pe vlog, zice el, poate fi mai aproape de voi. În plus, îi place să iasă din zona lui de confort şi să-şi pună creativitatea la încercare. Are deja episoade precum ,,M-am certat cu Rudolph. Not clickbait!’’, vlogul din trending pentru două săptămâni, cu 15 milioane de vizualizări deja, poveste care vă va face să lăcrimaţi. Pe scurt, Rudolph zice că are nevoie de un alt nas, însă Moşul e de părere că e prea riscant, check it out! Alte vloguri sunt: ,,Never skip leg day’’, ,,The dollar store’’, dar urmează şi colaborări super faine, cu Liza Koshy sau chiar daily vlog de Crăciun.

Staţi pe fază! Santa vă pregătește concursuri noi. Puteți face un collab cu el, să mergeţi împreună la Carpool Karaoke, dacă reuşiţi să compuneţi  următoarea strofă pentru noul colind-imn:

 

,,Moş Crăciun, cu vloguri multe, e în trending pe YouTube

Se filmează în vacanţe, lângă şemineu, în club.

 

Face giveaway-uri blană, la poze de-i comentați

Dați-i follow, hop în cursă, poate ceva câștigați.

 

Pân’ acum, era tradiţie, scrisoarea s-o lăsați sub brad,

Dar de când cu acest Insta, e uşor c-un simplu tag.

Vă verifică povestea, şi primiţi ce-aţi vrut din sac.

Moş Crăciunnnnn, Moş Crăciunnnnn”

…………………………………..

Stay tuned şi hai cu strofaaa!

 

Categories: Campanii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *