Cât roz, câtă ciocolată și câte inimioare mai poți duce luna aceasta? Păi, încă puțin, sperăm noi.

Luna aceasta a fost o adevărată manifestare de forțe, toate brandurile vizând partea emoțională, amuzantă sau smart a sărbătorilor dragostei: Valentine’s Day și Dragobete. Nici romanticii din noi nu s-au abținut, deci am decis să intrăm și în acest an în farmecul poveștilor despre iubire, alegându-ne un subiect care ne frământă adânc: Student Love.

Ce a însemnat Student Love? Simplu – o serie de declarații de dragoste din partea studenților de la diverse facultăți. Mixul nostru: niște creativitate, câteva preconcepții superficiale despre diverse specializări și o picătură de cringe (venită dintr-un hate subtil pentru sărbătorile acestea). Toate acestea pentru a ne juca puțin de-a Cupidon și de a intra în pielea studenților indiferent de domeniu. Până la urmă, singuri sau într-o relație, cu toții putem aprecia campanii de marketing inspirate de ideea iubirii.

Deci, pe cine am vizat? Păi:

Studentul de la Comunicare – primul nostru subiect de inspirație: cel care, în ciuda provocărilor de Public Speaking și Comunicare în general, găsește cele mai mari dificultăți în a-și aborda crushul.

Studentul de la Psihologie – atâtea teorii și metode de a studia psihicul uman l-au făcut să își facă o introspecție și să fie sigur că, în momentul în care persoana preferată va apărea, o va primi cu brațele deschise, indiferent de dificultăți.

Studentul de la Arhitectură – fugind de pe sit la facultate, de la atelier la corecturi de planșe și relevee peste relevee, viitorul arhitect află că o schiță și o măsură sunt cel mai greu de făcut când vine vorba de suflet.

Studentul de la IT – pornind de la C++ și confruntându-se cu alți algoritmi care fac acum materia de BAC să pară copil mic, cine poate fi mai experimentat în a programa date-ul perfect?

Studentul de la UNATC – spirit sensibil dar și critic, experimentat într-ale dramei și simțitului, studentul acesta știe rețeta relațiilor complicate și va face tot posibilul să aibă o poveste de dragoste cu happy ending.

Studentul de la Chimie – se tot spune că dragostea are esența în atracția chimică dintre doi oameni, iar experimentele și laboratoarele au făcut ca studentul de la Chimie să își construiască propriul canal prin care să-și comunice sentimentele.

Studentul de la Matematică – experimentând des neplăcerile unui răspuns cu prea multe numere după virgulă, studentul de la Mate ține să găsească ecuația perfectă într-ale iubirii.

Studentul de la Geografie – mereu cu ochii pe viața din jur, studiind hărți și locuri, poate fi surprins să afle că încă nu s-a inventat busola iubirii. No worries, teritoriile nedescoperite sunt cele mai frumoase, deci la cea mai mare căutare.

Toate acestea fiind spuse și făcând haz de necaz, cu toții suntem puși în fața emoțiilor iar fluturașii iubirii sunt cei mai greu de manageriat. Merită totuși pentru că, poate, până la urmă, drumul este mai frumos împreună.

Categories: Campanii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *