Drumul către Comunicare începe cu PR Forward Nr. 14!


Orice tânăr determinat să pornească Pe urmele comunicării va întâlni în drumul său specializări precum PR Specialist, Digital Marketer și Content Creator. Pe cât de ofertant sună aceste direcții de carieră, pe atât de dificil pare pentru debutanții domeniului să le deslușească. Unde începe și cât de lung poate deveni acest drum al carierei în Comunicare?


Evenimentul de lansare al ediției PR Forward Nr. 14 le-a oferit participanților oportunitatea de a se întâlni atât cu personalitățile experimentate cât și vocile fresh ale domeniului.


În primul panel am fost încântați să primim sfaturile valoroase ale specialiștilor de succes: Cristian China-Birta, Corina Bârlădeanu, Andrei Galan și Cristian Manafu. Apoi, în cel de-al doilea panel, ne-au fost împărtășite poveștile și perspectivele faimoșilor creatori de conținut: Adriana Popescu, Beatrice Mustea și Alex Cozma.


În final, participanții au avut ocazia de a le adresa speakerilor întrebările la care încă nu au descoperit răspunsul.


Întrebați despre parcursul carierei lor în ale Comunicării, speakerii ne-au dezvăluit sfaturile pe care le oferă celor ce se află abia la început de drum:

Cristian China-Birta

„Sunteți generația care își permite să nu muncească. Noi a trebuit să facem asta, voi aveți opțiunea să faceți asta.”

Corina Bârlădeanu

 „Aveți curajul să săriți, greșiți și câștigați. Nu amânați, acum este clipa!”

Cristian Manafu

„Voi alegeți joburile, înainte joburile ne alegeau pe noi.”


Andrei Galan

„Investiți în voi și luați-vă timp cu voi dincolo de muncă, viață socială, prieteni, că să puteți să vă exploatați creativitatea.”


Toate domeniile vin cu propriile provocări și avantaje, iar speakerii din al doilea panel le-au descris pe cele cu care s-au confruntat personal:


Beatrice Mustea

„Pentru mine hate-ul e o provocare. Eu nu cred oamenii care zic pe mine hate-ul nu mă afectează, chiar nu cred în chestia asta. Un mod prin care încerc să manageriez asta este să nu iau aproape de inima nici mesajele de apreciere. Încerc cumva să mă detașez puțin de validarea externă.”

Adriana Popescu

 „E o industrie oricum plină de provocări la tot pasul. Numărul de creatori de conținut crește foarte rapid, dar asta nu e neapărat o problemă, este foarte bine că există această expansiune pentru că suntem expuși la o mulțime de idei pe care nu le-am aborda, nu le-am gândi până atunci, nu le-am pune în balanță.”

Alex Cozma

„Trebuie să lucrezi de 4 ori mai mult decât competiția. Pe vremuri asta însemna 2 clipuri pe săptămână, acum înseamnă mai multe. Provocarea e să găsesc timpul, sunt puține ore în zi.”


Spre final, vă lăsăm câteva cuvinte din partea Corinei Bârlădeanu despre ce înseamnă a fi, cu adevărat, un om de Comunicare. Sperăm să vă inspire!

 “Oamenii de Comunicare nu spun “bla-bla”-uri, ei chiar clădesc o realitate. Eu aici am o pledoarie pentru caracter și pentru integritate și pentru conștiința faptului că, de fapt, construim, nu doar comunicăm despre ce fac ceilalți și această conștiință ne va ajuta sa cristalizăm produsul, campania, succesul.”

PR FORWARD Nr. 14 – Pe urmele Comunicării

Take a look!

Upgrade to PRO to use this Gallery element

Get a PRO plan

Dacă ai ratat evenimentul, nu este nicio problemă! Alte sfaturi ale invitaților, precum și noi articole captivante pot fi regăsite în cuprinsul revistei PR FWD Nr. 14, prin accesarea butonului de mai jos: