Au apus vremurile când singurele îndatoriri ale Doamnei Crăciun erau să pregătească prăjiturele cu Elfii, să aibă grijă de renii Moşului şi să ajute la confecţionarea jucăriilor pentru copiii din întreaga lume, împreună cu soţul său. Tehnologia care în fiecare zi câştigă din ce în ce mai mult teren se pare că a ajuns chiar şi până în cel mai îndepărtat colţişor din Laponia, acolo unde se află fostul atelier al lui Moş Crăciun, acum transformat în Digital Factory.

Ce idee năstrușnică le-a venit Spiriduşilor anul acesta, acum că Moşul s-a mai modernizat şi încearcă să ţină pasul în mediul online cu numeroasele cereri de cadouri? Cum ar fi ca Doamna Crăciun, de vreme ce ea a fost cea care s-a ocupat dintotdeauna de imaginea Moşului, să devină şi PR Directorul noii agenţii create de ei? Puţin reticentă la început şi neîncrezătoare că va putea face faţă acestei provocări, ea a acceptat în cele din urmă propunerea spiriduşilor. Astfel, cu ajutorul indispensabilului ghid, ,,Cum să te descurci pe Internet?” – invenţia lui Olaf, bineînţeles -, şi-a dat seama că nimeni nu e mai în măsură să promoveze imaginea noii agenţii decât ea, care cunoaşte fiecare secret din spatele magiei meşteşugăreşti a Spiriduşilor.

Dacă trageţi cu ochiul înăuntrul agenţiei Moşului, pe Doamna Crăciun o puteţi găsi în faţa calculatorului, tastând de zor şi scriind mailuri, pentru a stabili împreună cu sponsorii şi partenerii ultimele detalii ale campaniei de Crăciun, deocamdată clasificată drept strict secretă. Tot ea se ocupă şi de comunicatele de presă, îi informează pe jurnaliştii avizi după ştiri când va avea loc lansarea ultimului model de droid Star Wars Sphero, administrează site-ul agenţiei, paginile de Facebook, de Instagram, precum şi blogul.

Pe pagina de Facebook a Digital Factory tocmai s-a anunţat că Doamna Crăciun pregăteşte o conferinţă de presă pentru soţul său. Conferinţa va avea loc cu două zile înainte de Crăciun, iar în cadrul ei va fi anunţat traseul Moşului de anul acesta şi ora exactă la care el se va afla în fiecare ţară din lume, în cazul în care cineva îşi doreşte să îl întâlnească şi, de ce nu, să facă şi un selfie împreună.

În agenţia Moşului există câte un loc pentru toată lumea, nimeni nu este lăsat în urmă şi fiecare are şansa să îşi aducă contribuţia într-un anume fel. Pentru poziţia de HR Manager, Moşul avea nevoie de cineva cu spirit de leader, loial şi de nădejde, eficient şi foarte bine organizat, autoritar, dar în acelaşi timp împăciuitor şi înţelegător. Tocmai de aceea nu a fost nicio surpriză când Moşul l-a ales pe renul său preferat, cel care l-a însoţit ani la rând în călătoriile prin toată lumea, Rudolf.

Anul acesta, Rudolf s-a ocupat cu recrutarea personalului pentru noua echipă de IT pe care Moşul a cerut-o în mod expres, de vreme ce întregul proces al producerii jucăriilor şi al centralizării mesajelor primite s-a modernizat. Tot Rudolf s-a asigurat ca fiecare membru al agenţiei să înveţe cum să folosească mediul online în mod eficient, aşa că a organizat o serie de seminare practice, în care Olaf şi Grinch, deja experţi în acest domeniu, le-au împărtăşit colegilor din tainele Internetului.

Ghiciţi cine îi îmbărbătează pe reni cu un discurs motivaţional înainte de a pleca în călătoria de Crăciun în jurul lumii? Sau cine credeţi că se ocupă cu organizarea petrecerii de sfârşit de an în agenţie? Vioi şi sprinten, mult îndrăgitul ren Rudolf munceşte necontenit şi se asigură că toată lumea lucrează cu drag şi spor pentru a îndeplini planurile Moşului. Nu trece o zi fără ca Rudolf să nu le facă câte o surpriză colegilor săi, pentru a le aminti cât de importantă este contribuţia lor în agenţie. Chiar ieri, în cadrul unei festivităţi grandioase, Rudolf a dezvelit statuia în mărime naturală a lui Grinch, în semn de preţuire pentru devotamentul şi efortul pe care l-a depus în cadrul departamentului de Art. Gestul său nu a trecut neobservat, iar Grinch, care înainte obişnuia să urască Crăciunul şi tot ce era legat de acesta, acum s-a arătat profund emoţionat de iniţiativa lui Rudolf.

Dacă viaţa într-o agenţie de publicitate este dificilă, imaginaţi-vă cum este să lucrezi la Digital Factory, unde în fiecare zi eşti asaltat de milioane de mailuri venite din partea copiilor dornici să primească cadoul mult visat sub brad, în seara de Crăciun. Cert e că meseria de Moş nu este una uşoară, iar uneori poate fi chiar foarte obositoare. Eşti norocos când alături de tine se află prieteni de nădejde, precum Rudolf sau Doamna Crăciun, care sunt dispuşi să se dedice scopului comun de a împrăştia bucurie în lume. În prezenţa lor ajungi să îţi dai seama că toate greutăţile ce le întâmpini pe drum nici nu se compară cu satisfacţia înălţătoare resimţită de fiecare dată când zâmbetul de pe faţa unui copil este rezultatul muncii depuse de tine.

To be continued…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Campanii

Never a deadline for us

Valentine’s Day a trecut ca prin minune. Asta nu este un motiv de îngrijorare, deoarece se apropie Dragobetele, un nou prilej de „bucurie”. Ce zile minunate să celebrezi dragostea… poate pentru jobul tău. Iar te-a Read more…

Campanii

P.S. I recruit you

Crezi în dragoste la prima vedere? Sau mai trebuie să vin la un interviu? Cam aşa am putea reformula principiul de iubire după care se ghidează şi funcţionează nimeni altul decât… specialistul în HR. Desigur Read more…

Campanii

Copywriting my love life

Momentele de sărbătoare, în special cele ale dragostei, fie Sfantul Valentin, fie Dargobetele, mă fac să am o viziune mai introspectivă asupra vieții, și chiar nu am idee de ce. Nu mă pot gândi la Read more…