Blog

Respiro&Learn

Cu toții suntem influențați, fie că vrem sau nu, de criticile celor din jur. Pe cele pozitive le primim cu mândrie, dar cu cele negative ce facem? Dacă nu ești genul de persoană care vede partea plină a paharului, aceste comentarii te pot afecta atât… Read More »Respiro&Learn

Importanța sloganului

Ce este sloganul? Ei bine, un slogan nu este doar fraza aceea banală rostită sau scrisă imediat după logo-ul firmei. Este, mai degrabă, filosofia brand-ului, este ceea ce brand-ul, compania sau persoana în cauză crede, este baza unei afaceri. Sloganul reprezintă o sintagmă compusă, în… Read More »Importanța sloganului

Publicitatea – între originalitate și profunzime

Reclamele reprezintă mijloacele vitale prin care sunt transmise informații esențiale de la producător la consumator. De acestea depinde buna promovare a diferitelor produse. Totodată, prin diverse mesaje sau povești cu un impact puternic asupra publicului, spoturile publicitare influențează în mod conștient comportamentul consumatorului.  Din dorința… Read More »Publicitatea – între originalitate și profunzime