După cum bine știți, veștile noi de la Polul Nord nu au întârziat să apară: Moș Crăciun a intrat în febra modernizării, el încearcă să fie în ton cu tendințele actuale. Noul lui atelier îmbracă o formă modernă, se convertește într-un loc ideal – Digital Factory – locul în care se pot îndeplini până și dorințele celor mai mofturoși copii. Moșul încearcă să țină pasul cu numeroasele cereri de cadouri. Totul pare ca un vis devenit realitate, însă el nu ar fi reușit fără ajutoarele sale de nădejde.

Este surprinzător faptul că drăgălașul Olaf și morăcănosul Grinch au devenit cei mai buni prieteni. Ei bine, da! Acest lucru este numai meritul spiridușilor, fără ei înființarea unei agenții nu ar fi devenit realitate.

În acest an, spiridușii au decis că postul de Art Director trebuie să fie ocupat de o fire curioasă și permanent preocupată de inovație. Astfel, postul i-a fost oferit lui Grinch. Deși este rebel și nu îi place să asculte de Client Service, dă dovadă de pasiune și dedicare. Sătul de-atâta „tărăboi“, micuțul Grinch lasă frâu liber creativității. El realizează designul cadourilor de Crăciun până la cel mai mic amanunt. E hotărât să îndeplinească până și cele mai neașteptate dorințe ce se regăsesc pe listele interminabile ale copiilor.

Așadar, după cum bine știți, misiunea Art Directorului se împletește strâns cu cea a Copywriterului pe tot parcursul procesului de creație: de la generarea ideii până la dezvoltarea acesteia în forma finală.  Grinch lucrează îndeaproape cu copywriterul Olaf pentru ca lucrurile să meargă ca la carte.

Cu toții îl știm pe carismaticul Olaf, omulețul care adoră îmbrățișările călduroase. Spiridușii l-au rugat să le dea o mână de ajutor la noua agenție. Așa că omul de zăpadă a trecut peste faptul că mereu își pierdea mâinile și a început să scrie, descoperindu-și abilitatea, aceea de a se exprima excelent în scris. Omulețul s-a pus pe treabă, scrie cele mai frumoase mesaje de Crăciun pentru copiii din întreaga lume. Felul în care leagă cuvintele cu siguranță i-ar aduce premiul pentru Copywriterul anului. Este foarte dedicat, iar zâmbetul lui îi încălzește inima lui Grinch.

Iată că, deşi au fost alături de copiii lumii de sute de ani, membrii echipei lui Moş Crăciun încă au ce învăţa de la locuitorii Terrei. Procesul de învăţare continuă există până şi în cele mai îndepărtate colţuri ale globului, atunci când dorinţa de evoluţie triumfă.

Fin.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Campanii

Never a deadline for us

Valentine’s Day a trecut ca prin minune. Asta nu este un motiv de îngrijorare, deoarece se apropie Dragobetele, un nou prilej de „bucurie”. Ce zile minunate să celebrezi dragostea… poate pentru jobul tău. Iar te-a Citește mai mult…

Campanii

P.S. I recruit you

Crezi în dragoste la prima vedere? Sau mai trebuie să vin la un interviu? Cam aşa am putea reformula principiul de iubire după care se ghidează şi funcţionează nimeni altul decât… specialistul în HR. Desigur Citește mai mult…

Campanii

Copywriting my love life

Momentele de sărbătoare, în special cele ale dragostei, fie Sfantul Valentin, fie Dargobetele, mă fac să am o viziune mai introspectivă asupra vieții, și chiar nu am idee de ce. Nu mă pot gândi la Citește mai mult…