A venit vremea aceea din an când nouă ne-ar plăcea să te cunoaștem, dar pentru că vrem o relație de lungă durată și știm că nu ești tu genul care se lasă cucerit cu replici de agățat, ne-am gândit că cel mai bine este să ne deschidem în fața ta.
PRIME România este una dintre cele mai mari asociații românești dedicate studenților la Comunicare. PRIME România activează de peste 20 de ani, iar în momentul de față asociația este formată din 5 departamente și organizează 3 evenimente. Toate activitățile sunt realizate de către studenți, pentru studenții pasionați de tot ce înseamnă domeniul Comunicării.
Departamentul de PR este locul unde pasiunea pentru scris, cunoștințele despre Social Media și bloggingul se regăsesc din plin. Dacă îți place să scrii pe blogul personal sau să-ți exersezi aptitudinile jurnalistice, this is the place for you! De asemenea, dacă ți-ai dorit întotdeauna sa lucrezi la o revistă, următoarea ediție PR Forward, prima revistă online specializată în relații publice, te așteaptă!
Cu un aer nou și tineresc, departamentul de Marketing vine cu două evenimente menite să aducă în lumină diversitatea stilistică. Spring Masquerade este o petrecere cu o tematică aparte, de la disco la hip-hop, despre concepte, dresscode și, în primul rând, despre distracție! Pentru adevărații pasionați de blogging și vlogging de fashion, Boutique Cliché îi aduce pe aceștia la un târg de haine unde piesele sunt aduse de oameni din lumea modei!
Departamentul de Events caută oameni energici 24 de ore pe zi. Evenimentele lor sunt solicitante, dar fiecare secundă merită. Pentru nocturni, PRIME Maraton este evenimentul ce se întinde pe toată durata nopții și îmbină cu succes teoria cu practica într-un workshop ce poate aborda numeroase teme diferite din Comunicare. La polul opus, PRIME Quest este cursa de o zi prin agenții de publicitate, în care participanții trebuie să își demonstreze spontaneitatea și gândirea creativă sub presiune în rezolvarea unor briefuri, având ca miză câștigarea unui internship într-una dintre agenții.
Dacă Photoshop și Illustrator ți s-au părut mereu fun și știi că ai imaginația la fel de dezvoltată precum cunoștințele de design, departamentul de Art Design caută oameni ca tine! Într-un mediu în care proiectele abundă în diversitate, fie că este vorba de afișe pentru petreceri interne sau pentru evenimente externe de mare amploare, vei avea oportunitatea de a învăța mai mult și de a-ți dezvolta stilul actual de lucru, alături de o echipă deschisă și dornică să muncească.
Dacă ești organizat și sociabil, locul tău ar putea fi în departamentul de HR. Alături de oameni distractivi și mereu concentrați pe următorul proiect, nu o să ai timp să te plictisești. Fie că este vorba despre teambuilding-uri, petreceri tematice sau interviuri, ei sunt mereu prezenți și pregătiți să aducă membrii asociației împreună, pentru a consolida și unifica familia PRIME. Altfel spus, HR-ul leagă cele mai frumoase prietenii!
Pentru cel mai mare eveniment PRIME România, avem nevoie de oameni cu ambiție și gânduri mărețe. Un eveniment menit să strângă pasionații de comunicare din toate colțurile țării, Congresul Național al Studenților la Comunicare, abordează cele mai noi tendințe din domeniul Comunicării și se mândrește cu 14 ediții încununate de succes. Două zile de conferințe și workshopuri cu speakeri de primă clasă sunt prilejul perfect de interacțiune între studenți și influencerii pe care aceștia îi urmăresc cel mai mult și de la care pot învăța tehnici și strategii de comunicare inovatoare.
Îți plac dulciurile? Pauza de cafea sună la fel precum pauza de ceai pentru tine? PR Tea & AD Cookies necesită spontaneitate, idei nenumărate și hotărâre. Ce înseamnă PR Tea & AD Cookies? Conferințele lunare pe teme diferite, în ceainării sau cafenele, mereu primitoare și relaxate, alături de invitați aparte. Cunoștințele de Social Media, pasiunea pentru research și curajul sunt apreciate!
Știi cât de plictisitor e să depui CV-uri? Te-ai săturat de interviurile clasice și cun ai prieteni care spun același lucru? PR&Ad Fair regândește în fiecare an rețeta interviului clasic și transformă un spațiu mai neașteptat într-un târg de joburi. Fiecare agenție are un stand la dispoziție, iar scopul este să iasă din tipare. Interviurile vor fi interesante, dar în spatele lor stau oameni plini de entuziasm, curioși și care vor să afle cât mai multe despre piața de joburi de comunicare din România.