Vine acel moment în viață când e nevoie să treci la nivelul următor și încă nu știm despre ce e vorba la tine, dar spargem noi gheața și hai să-ți povestim cum e în departamentul Events.
După nenumăratele evenimente la care am participat sau pe care le-am organizat, ne-am dat seama că ele nu se întâmplă și… atât. În spatele acestora se află multe ore de pregătiri și o listă întreagă de „așa da” și „așa nu”. Dornici de a împărtăși lucruri pe care le știm, pe care le facem sau urmează să le facem, evenimente pe care le organizăm, de care am auzit și am vrea să afli și tu de ele, am hotărât să ne apucăm de blogging. Lucrurile stau în felul următor: ne-am adunat ideile creative, inspirația, determinarea și am spus că e cazul să trecem la treabă. Cum? Printr-o nouă rubrică a blogului PRIME România. În ce constă asta? Vei afla pe parcurs. Îți spunem doar atât: fii cu ochii pe articolele noastre! Până atunci, îți vom spune câteva lucruri despre noi, doar cât să apuci să ne cunoști mai bine.
În cuvinte puține, suntem „Events”, iar în cuvinte mai multe, formăm unul dintre cele cinci departamente ale asociației (Events, PR, HR, Marketing și Art Design). An de an încercăm să le oferim pasionaților de Comunicare o experiență unică, prin intermediul celor trei evenimente organizate de noi.
PRIME Maraton, unul dintre cele trei evenimente, este „un workshop târziu… aproape matinal”, un eveniment neconvențional, ce caută să îmbine informația cu distracția, într-un mod energic și într-un cadru nocturn. Timp de aproximativ opt ore, pe parcursul unei nopți, participanții trec printr-o serie de conferințe și workshopuri, sesiuni de Q&A și discuții libere cu speakerii și moderatorul. PRIME Maraton numără până în prezent nouă ediții inedite cu tematici care mai de care mai interesante: de la teatru ca paralelă între scheciurile din online și teatrul clasic, blogging și vlogging la comunicare pe subiecte tabu și PR pentru festivaluri de muzică.
PRIME Quest, next on the list, este evenimentul care îi provoacă pe studenți să participe la „o cursă contra-cronometru prin agenții”, căreia îi pot face față prin idei creative, spontaneitate și implicare cât cuprinde. Urmând un traseu prestabilit, de aproximativ opt ore, studenții se confruntă atât cu timpul, cât și cu ghicitorile ce indică locațiile agențiilor de PR și Publicitate din program. Fiecare probă eliminatorie trimite cei mai buni studenți în „marea finală”, unde află cine câștigă un internship la una dintre agențiile vizitate. De-a lungul celor opt ediții de până acum, studenții participanți au avut ocazia să calce pragul unor agenții precum: Golin, McCann Erickson, Leo Burnett, Geometry Global, The Marks, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Next Advertising și multe altele.
Nu în cele din urmă, Visually Speaking este cel mai nou eveniment marca PRIME România, organizat alături de colegii din departamentul de Art Design, prin care am reușit să oferim celor pasionați de domeniu șansa de a comunica și de a primi sfaturi de la oameni talentați din agenții. Evenimentul se desfășoară pe o perioadă de aproximativ trei ore, unde invitații din departamentul de Creație al unei agenții de publicitate împărtășesc participanților secrete și trucuri pentru a cunoaște cât mai multe noțiuni esențiale din domeniul creativ. La prima ediție organizată, Raluca Circo – Art Director și Miruna Dumitrescu – Copywriter la Jazz Communication au pus accentul pe diferențele culturale sau de altă natură care pot apărea în cadrul producțiilor creative și… E abia începutul!
Cam asta a fost scurta noastră prezentare, sperăm că ți-am stârnit interesul și așteaptă articolele următoare!