Transmitem din nou de la Digital Factory, vechiul atelier al lui Moş Crăciun, acum transformat într-o adevărată agenţie. Fiecare zi aduce noi taskuri şi provocări pe care echipa Moşului nu se teme să le înfrunte şi să le întoarcă pe toate părţile până când rezultatele sunt pe măsura dorinţelor tuturor copiilor din lume. Cam dificil, nu? Ba deloc, mai ales atunci cand ai în spate specialişti bine pregătiţi, cu o experienţă vastă de secole la rând şi avizi de a le oferi copiilor zâmbete largi în fiecare an.
Când Spiriduşii le-au împărtăşit noul plan tuturor membrilor echipei, fiecare a putut să contribuie cu câte o idee preţioasă pentru a-şi pune agenţia pe picioare până apar mailurile copiilor nerăbdători. S-au aprovizionat cu laptopuri şi smartphone-uri, şi-au descărcat aplicațiile de Facebook, Instagram, chiar şi Snapchat, toate pentru a fi mai aproape de targetul lor. Poziţiile în agenţie au fost destul de uşor de stabilit de cele mai multe ori, însă echipa bătrânelului de la Polul Nord a avut nevoie şi de ceva ajutor din exterior. Ştim deja că îndrăgitei Doamnei Crăciun îi revine poziţia de PR Director, iar prietenul cel mai bun al Moşului, Rudolf, e HR Manager.
Noua membră a echipei a venit din Arendelle. Aţi ghicit! De la Prinţesa Elsa. Personajul din Frozen a petrecut o bună perioadă singură în munţi, în castelul ei de gheaţă pentru a se regăsi. Norocul Moşului a fost că Elsei i s-a cam urât cu singurătatea şi auzind că agenţia lui Moş Crăciun se modernizează l-a luat pe Olaf de mânuţă şi au pornit spre Digital Factory. Odată ajunşi acolo, mare le-a fost mirarea celor care credeau că Elsa era o fiinţă introvertită şi timidă. Au văzut că, de fapt, Elsa e o fire foarte comunicativă şi descurcăreaţă. Apoi, a fost nevoie de o singură convorbire telefonică între Elsa şi un băieţel de 6 ani din China, ca întreaga echipă să realizeze că e perfectă pentru postul de Client Service. Prinţesa i-a vorbit mieros şi l-a convins să-şi mănânce legumele şi să-şi asculte părinţii daca vrea ca Moşul să-i aducă în dar zecile de jucării de pe lista lui. Mai mult decât atât, după ce a realizat cu cine vorbeşte, baieţelul i-a mărturisit toate boacănele de frică să nu-i îngheţe şi lui inima.
Când au observat că postul de Marketing Specialist nu a fost ocupat încă, spiriduşii au ştiut imediat la cine să apeleze. În toţi aceşti ani, cine a fost cel care a organizat producţia, a avut grijă ca rezultatele să fie optime, a studiat întotdeauna piaţa pentru a găsi cele mai noi tehnici de fabricare ale jucăriilor, a gândit strategic fiecare sfârşit de an, ca totul să iasă perfect? Răspunsul le-a venit instant, Elful.
Cum a auzit propunerea spiriduşilor, Elful şi-a strâns subordonaţii, elfi de toate mărimile şi culorile, cu urechi ascuţite şi ciulite, pentru a planifica strategia de Marketing a Sărbatorii de Crăciun din 2017. Cum n-au nici vânzări şi nici competiţie, şi-au propus să înveţe toolurile moderne pentru a-şi mări vizibilitatea şi popularitatea în Social Media. S-au apucat de analizat infografice şi au targetat audienţa, iar după ce şi-au pus la punct obiectivele, şi-au făcut site, deşi încă îşi mai prind urechile în SEO. Cel mai mult le-a plăcut că au avut ocazia să lucreze cu bloggeri şi vloggeri, care i-au ajutat să-şi atingă scopul campaniei de Crăciun.
Deşi erau fericiţi că şi-au mărit echipa, spiriduşii şi-au dat seama că încă nu sunt pregătiţi să răspundă tuturor cerinţelor copiilor. S-au pus pe research pentru Art şi Copy, aşa că, povestea continuă…