E luni seară și prima clasă de la etajul patru se umple, încetul cu încetul, cu vorbe și chicoteli. Abia când se face liniște realizezi ca a-nceput ședința. Cum ce ședință? Iar se întâlnesc departamentele să-și pună ideile în ring și să pună la cale the next big thing

Deci, e luni și azi se întâlnește și departamentul de PR să discute despre campania de Crăciun. După întâlnirea de data trecută, sper ca la finalul ședinței de azi să clarificăm ce vom face. Nici nu vreau să-mi amintesc prin câte idei diferite am trecut! Un lucru e sigur, noi punem întrebările. „Să întrebăm oare ce mâncare preferă oamenii de Crăciun?” sau „oare ce-și doresc alții să le aducă Moșul anul acesta?”. Mie chiar îmi sună bine! Facem și un vizual drăguț și colorat, iar totul o să iasă mi-nu-nat! După ce găsim și un concept….

Deja nu mai există idei nespuse, deci luăm o pauză de la creativitate și ne aerisim puțin gândurile. Ce să vezi? A și funcționat! Mai în glumă, mai în serios cineva a spus să-l întrebăm chiar pe Moșul ce să facem. Căci cine să știe mai bine decât el? Așa c-am zis să încercăm și i-am scris o scrisoare. Spre deosebire de momentul acela din copilărie în care îi trimiteam scrisori Moșului, de această dată, a fost scrisă corect gramatical și n-a fost desenată. Știu că te întrebi deja „în ce limbă i-ați scris scrisoarea?”, dar nu ne-am putut hotărî între engleză și română. Sau poate te întrebi ce i-am spus mai exact, iar aici răspunsul e simplu: „Brief me, Santa!”

Mâine scrisoarea va fi dusă la poștă și trimisă la adresa „Casa lui Moș Crăciun”. Suntem tare curioși dacă vom primi răspuns vreodată! După brainstormingul de azi, ne-am dat seama că dorim să aflăm și de la alți membri PRIME cum petrec și ce înseamnă Crăciunul pentru ei. Acum avem o direcție mai clară și suntem siguri că vom definitiva campania.

Târziu, pe lângă alte mailuri, am primit un mail gol. E un mail gol și e primit de la moș@crăciun.ro? Hmmm…oare face cineva o glumă? E și mai ciudat că există un PDF cu titlul „Brief” care este atașat…Încep să curgă mesajele pe grupul de WhatsApp, iar noaptea devine mai lungă. 

 

 Brief

Anul acesta eu îmi doresc să comunic cât mai mult.

Anii au trecut peste mine și nu pot continua să vorbesc la nesfârșit numai cu spiridușii mei de nădejde și cu familia Crăciun. Mi-ar plăcea să știu cum mă văd oamenii, cât mă cunosc și cum sărbătoresc ei. Vreau să pot vorbi cu ei, nu doar să le citesc scrisorile. Poate chiar să ieșim la un ceai sau o cafea. 

Aceasta e misiunea voastră, 

Moș Crăciun

 

Sună a provocare asta…voi ce ziceți, să ne încumetăm? 

Sursă foto: Cover, Foto 1

Articol scris de: Ioana Avădanei, PR Executive

Categories: Campanii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *