Te-ai gândit vreodată cum ar fi să devii și tu ,,content creator’’, dar ți-a fost prea frică să încerci? Ți-a fost frică de faptul că tu nu ai putea să aduci nimic nou în acest mediu deja supra-saturat? Noi suntem aici să îți spun că și tu poți să o faci, poate chiar mai bine! 

 

Autenticitatea în mediul online e un lucru greu realizabil în zilele noastre. Poate din cauza volumului mare de oameni de pe rețelele sociale sau poate pentru că nimeni nu știe cum să se diferențieze de ceilalți. Cu siguranță cu toții deținem calități care merită să fie puse în valoare, însă nu știm cum să le aducem în lumina reflectoarelor. Așadar, iată ceea ce credem noi despre cum să rămâi autentic în mediul online:

 

FII TU! 

Ce înseamnă mai exact asta? Exact ceea ce pare. Fii tu însuți. Fără perdea, ai curaj. Descoperă cine ești cu adevărat și pune-ți în valoare calitățile. Învață să faci diferența între ceea ce reprezinți tu cu adevărat și ce afișezi în funcție de presiunile pe care ceilalți le pun asupra ta. Spune oamenilor ce îți place ȚIE, ce părere ai TU.  Atunci când vei învăța să te iubești pe tine îndeajuns, lumea nu va mai fi la fel de dispusă să te judece. Oamenii te urmăresc pentru a vedea cum gândești și ce gândești tu, ce activități iubești să faci, ce cărți și filme îți plac ție, care e muzica ta preferată, iar faptul că nu vor mai întâlni aceleași materiale din nou și din nou pe internet va fi cu siguranță un punct forte pentru tine.

 

NU TE GHIDA DUPĂ CE ESTE LA MODĂ 

Pe același principiu enunțat mai sus, ceea ce este la modă nu este mereu ceea ce te reprezintă pe tine. Tocmai ai văzut cel mai în vogă film al anului 2020, însă pe tine nu te-a impresionat atat de mult? Totul este în regulă, nu trebuie să ai aceeași părere cu toți ceilalți pentru a fi relevant. Tocmai acest lucru te poate scoate în evidență în fața publicului tău. Cu siguranță după numeroase materiale pe care aceștia le-au văzut despre un lucru, o părere diferită nu strică niciodată! 

Așadar, nu te lăsa influențat de trendurile actuale pentru a-ți menține publicul. Fă doar ce îți place și ceea ce te reprezintă, întrucât cei loiali și interesați cu adevărat de persoana ta, vor rămâne în comunitate.

 

NU UITA: Calitate, nu cantitate!

Nu cred că mai este nevoie să accentuăm această vorbă cunoscută. Calitatea primează și va fi veșnic apreciată de consumatori. Pe măsură ce calitatea contentului tău va crește, vei reuși să rămâi important în fața publicului.  

Așadar, sperăm că vei lua în considerare aceste sfaturi de acum încolo, întrucât reprezintă pași importanți în mediul online

Sursă foto: Cover, Foto1

Articol scris de: Andreea Ceaușu, Events Executive


0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *