Anul acesta, cea de-a treia ediție a evenimentului Visually Speaking a avut loc pe data de 20 februarie, la Decadance Bar. Pe parcursul a trei ore, am aflat, alături de Sabin Staicu – Associate Creative Director la Three și Andrei Chiriși – Art Director la Next Advertising România, cum campaniile și afișele publicitare reușesc să trezească anumite sentimente, precum și care sunt elementele esențiale din spatele acestora.

 Deschis în 2018, de către Alexandru și Alin Tudor, doi dintre cei mai premiați barmani din România, Decadance Bar este un proiect food & bar aflat la parterul clădirii de birouri Landmark, situat în centrul Bucureștiului, aproape de Piața Romană. Locația îmbină un decor inventiv, modern, cu un meniu de preparate și băuturi internaționale, dar având și un twist tradițional. 

Încă de la intrare am fost întâmpinați de o atmosferă cozy, accentuată de minimalismul degajat al stilului industrial dominant, iar spațiul necompartimentat și suficient de încăpător al locației le-a oferit tuturor participanților un vibe fresh & contemporan, făcându-i să-și amintească cu drag de eveniment și de locația care a făcut toate aceste lucruri posibile. 

Aruncând o privire în jur, nu am putut să nu observăm anumite detalii custom made ale locației, dintre care se remarcă corpurile de iluminat ce domină întreaga încăpere, iar în ceea ce privește paleta de culori, cărămiziul podelei este completat cromatic de albastrul pal al tapițeriei scaunelor, creând o atmosferă caldă, care ne dă senzația unui bar retro american. 

Dacă la Visually Speaking am aflat cum pot campaniile publicitare să ne transmită anumite sentimente, Decadence Bar ne-a arătat cum un decor inovativ poate crea o atmosferă specială.  

Articol scris de: Alexandru Ștefan, Events Executive

Categories: Events

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *