În pragul sărbătorilor de Crăciun, oricât de magică ar fi această sărbătoare prezentată în filme, oamenii trec prin momente de criză, deoarece Crăciunul pe cât este o sărbătoare de familie, este și o sărbătoare care te face să te întrebi că aproape a trecut un an, iar tu ai stagnat. Oamenii își pun această întrebare și, surprinzător, până și Moșul. 

Totuși, în pricina acestei întrebări care i-a făcut zile fripte, Moșul a decis că trebuie să meargă mai departe, iar noi fiind în secolul unde totul se întâmplă și rezolvă online, acesta s-a decis să apeleze la ajutorul tehnologiei moderne. Cu chiu, cu vai, echipa Moșului i-a explicat tot ce ține de tehnologie, de Social Media, a durat puțin cam mult, dar totuși, cred că Moșul merită să fie iertat, deoarece a făcut atâtea pentru noi.

Când el a început să învețe trendurile secolului XXI, întrebarea care l-a motivat pe el a fost Ce ar face un Moș Crăciun modern? – iar acesta și-a primit răspunsul imediat, analizându-și situația în care se află și a decis să-și ia niște ore la psiholog.

Canapeaua roșie din biroul psihologului îl făcea să se gândească la costumația sa, iar pe urmă, îl făcea să se simtă simplu și ușor neobservabil, așa că, psihologul său vorbea, iar Moșul a avut o revelație: ar trebui să aibă și un costum modern. Până la urmă, orele pe care le-a petrecut cu psihologul, l-au ajutat să își înțeleagă problemele și cum să și le rezolve. Moșul își dorea o nouă imagine, voia să fie like the cool kids, dar voia să își păstreze esența, așa că drumul lui către redescoperire a pornit astfel. 

Moșul a realizat că toate aceste probleme pe care le întâmpină vin din interiorul său, observând cât de mult timpurile s-au schimbat, iar el nu se mai regăsește în nimic și aleargă către un ideal anume, dar nu se mai înțelege nici pe el însuși, așa că, Moșului i s-a recomandat o carte Sapiens. Scurtă istorie a omenirii, Yuval Noah Harari – acesta și-a început lectura cu mult entuziasm, știind că la sfârșitul acestui proces o să îi fie mai simplu în această lume tehnologizată și, chiar dacă nu ați fi crezut, Moș Crăciun este destul de dinamic, îi place schimbarea și  de-abia așteaptă să vadă rezultatul.

Echipa PRIME s-a decis să lucreze cot la cot cu echipa Moșului și l-au antrenat pe Moșul în de-ale Internetului, i-au arătat care este toată treaba cu Instagram-ul (rețea de socializare pe care, acum, nu o mai suportă, pentru că doamna Crăciun stă prea mult pe aceasta), cu Facebook-ul, acesta și-a făcut până și cont pe Youtube și postează destul de des, iubește contentul de pe Youtube și a decis să se facă și el vlogger, are câteva clipulețe în trending chiar, cum ar fi: M-am certat cu Rudolf. Not clickbait!, acesta și-a făcut și blog unde este destul de activ, câteva dintre articolele sale ajungând virale: În spatele unui „Ho Ho Ho” fericit sau Și Moș Crăciun mai plânge câteodată.

Drumul lui Moș Crăciun către schimbare sau, mai bine spus, către redescoperire, a durat destul de mult timp, iar Santa (așa dorește să i se spună de acum, it is a brand new Santa in town) a dezvăluit că nu s-ar fi putut descurca fără echipa sa, fără doamna Crăciun care au fost alături de el la fiecare pas, nici fără oamenii care îi vizitează zilnic paginile de pe Social Media și care sunt mereu acolo, cu un sfat.

În ciuda a fiind ceva nou, o schimbare poate radicală, dar Santa a simțit nevoia unei schimbări, nu pentru a da mai bine pe sticlă, ci pentru a se simți tânăr din nou, pentru a-și înțelege problemele și pentru a avea destul de multă experiență și cunoaștere pentru a ajuta și el pe alții la rândul lui. Acest rebranding a venit pentru Santa ca o gură de aer proaspăt, iar acesta ne sfătuiește că nu ar trebui să ne fie frică de schimbare, de evoluție, ci să visăm cât mai mult și să muncim pentru visele noastre.

Categories: Campanii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *