Anul acesta a avut loc cea de-a IX-a ediție a maratonului Quest, marca PRIME România. Întregul eveniment a durat aproximativ opt ore, timp în care participanții au intrat în pielea unui pirat și au străbătut agențiile în lung și-n lat pentru o comoară de neuitat: un internship la una dintre agențiile de PR și Publicitate din program. Printre agențiile care au fost alături de noi anul acesta se numără, în ordine: Mavericks, Conan PR, Friends, iar la final Graffiti PR. Evenimentul a avut loc pe data de 23 mai, de la ora 9:00 până la ora 17:00, zi în care pirații noștri s-au duelat rând pe rând la primele trei agenții, iar pe data de 10 iunie, echipa finalistă a fost întâmpinată de Graffiti PR.

 

În prima parte a evenimentului, indiciile pe care le-am pus la dispoziția participanților au dezvăluit prima agenție: Mavericks, unde echipele au avut de rezolvat un brief într-un mod cât mai creativ. La finalul acestuia, fiecare echipă a primit feedback, alături de felicitările binemeritate pentru cele trei echipe care au înaintat în cursa pentru câștigarea InternShipului.

 

 

Cel de-al doilea capitol al aventurii ne-a găsit plini de energie și voie bună la cea de-a doua agenție: Conan PR. În această etapă a evenimentului, dificultatea briefului oferit participanților a crescut, iar cei care au reușit să depășească așteptările și să uimească juriul cu eficiența și dedicarea lor au câștigat, trecând astfel peste obstacolele impuse.

 

 

 

 

Cea de-a treia etapă le-a oferit participanților un sentiment inedit, cel des întâlnit în cadrul serialului: FRIENDS (de unde și numele agenției). Întâmpinați cu brațele deschise, participanții au rezolvat ultimul brief al zilei cu multă nerăbdare și curiozitate pentru a afla echipa care se va duela pe data de 10 iunie pentru internship-ul oferit de cei de la Graffiti PR.

 

 

 

 

 

 

 

 

În cadrul ultimei etape a evenimentului, cei de la Graffiti PR au oferit echipei finaliste câte două task-uri care au implicat, pe rând, creativitate, imaginație, dedicare și eficiență. În ceea ce privește primul task, cei patru mateloți au avut de realizat un comunicat de presă, atât în română, cât și în engleză, care să includă aproximativ 2.000 de semne pentru a le testa skill-urile și cunoștințele.

Cel de-al doilea task a constat într-o lansare de produs, unde finaliștii au avut de realizat o prezentare în care să includă analiza competiției, strategia și câteva idei creative în ceea ce privește lansarea produsului. La finalul acestei zile pline de emoții, curiozitate și speranță s-a aflat numele câștigătorului celei de-a IX-a ediție PRIME Quest – Ana Lixandru, o fată care a reușit să depășească așteptările tuturor și care a dat dovadă de devotament, implicare, imaginație și extrem de multă creativitate.

 

 

Pe parcursul acestor două zile, participanții au avut parte de o experiență inedită, presărată cu multe obstacole pentru a le testa cunoștințele. Tot ce putem spune despre acest eveniment este că a fost unul pe măsură, unde am acumulat amintiri frumoase alături de oameni faini, învătând și descoperind secretele Publicității.

Până la următoarea ediție PRIME Quest, fiți cu ochii atât pe site-ul PRIME România, cât și pe Facebook pentru cât mai multe evenimente faine!

 

 

 

 

 

 

 

 

Mulțumim mult participanților, partenerilor și sponsorilor pentru sprijinul acordat: TED’S COFFEE COPopeștiPrint, afri cola România, vitamin aqua, Nestlé, Eisberg – Iubesc salatele, Cufărul cu dorințe împlinite, Hold my stuff, Ionuț Reti, Succulent Garden, Clever Taxi, KFC, inOras.ro, Live PR, IQads, IQool, Advertising4u, Re-star.ro, Ze List, Iubesc Studenția, PRwave, Stiri ONG, vinsieu.ro, Going Out, probucuresti.ro, Bucharest-Guide.ro.

 

 

Categories: Events

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *