Am dat pauză programului încărcat, iar în mijlocul săptămânii, într-o miercuri însorită, membrii PRIME au participat la un eveniment de actualitate, World of Instagram. La cea de-a treia ediție, micile staruri ale Instagram-ului ne-au împărtășit o serie de sfaturi cu care poți avea succes în Social Media.
După ce ne-am făcut încălzirea la activările evenimentului, Radu Niță ne-a purtat într-o călătorie fotografică ce face furori pe internet. Mai precis, fotografia de turism și cum se folosește de aceasta pentru a ne promova țara prin proiectul România pitorească. Radu este pasionat de fotografie și investește mult efort în conținutul de pe conturile sale, planificând în mod special călătorii destinate creării de conținut. Am primit de la el tips&tricks despre editare, încadrarea fotografiilor și ne-a mărturisit că un content de calitate este cel mai important aspect.
Ștafeta a preluat-o Marian Hurducaș, cu prezentarea intitulată Reality vs Instagramality. Marian este un om bun la toate, după cum ar zice cunoscuții, fiind un fost jurnalist de radio, bun strateg și un excelent content producer. Subiect abordat este des întâlnit în ultimul timp și sugerează o paralelă între viața din realitate și modul în care te expui pe Instagram. Marian ne-a dezvăluit și el tips&tricks pe care le-a numit mai degrabă secrete. El ne-a spus că esența este Back to basis și ne-a liniștit spunându-ne că dacă pur și simplu nu ai noroc pe Instagram, e ok. Până la urmă, cifrele nu sunt totul. Tocmai de asta îi place să lucreze cu microinfluencerii în care vede mult potențial pentru viitor. De altfel, dacă vrem să devenim instagrammeri, trebuie să fim dispuși să dăm un pic din viața noastră comunității și chiar mai mult din ce crezi că vrea ea să vadă. Not that simple, isn’t it?
Cu vorbe dulci-picante, Gabriela Atanasov, de la sweetpaprika.ro, ne-a impresionat cu atitudinea ei feminină și cu aura de proaspătă mămică pentru a doua oară. Gabriela spune că nu se ghidează pe principiul „Dress to impress”, ci mai mult vrea să se impresioneze pe sine prin propriile reușite care au ajuns să fie din ce în ce mai multe în ultimul timp. Cum reușește? Prea complicat pentru a ne putea ajuta cu asta, însă a venit cu idei foarte fresh legate de Instagram pe care le vom lua cu siguranță în considerare. Una dintre ele a fost legată de realitate și de modul că aceasta se vinde cel mai bine într-o lume a virtualului. „Fii tu așa cum ești și analizează-ți publicul constant.” Gabriela rupe granițele dintre ea și propriul public și mereu creează mesaje îmbrăcate în sarcasm care se adresează direct cititorul din fața micului ecran. „Creează o poveste, aici suntem TU și EU”. Cum crește Gabriela pe Instagram? Simplu și te invită și pe tine să faci asta: multe filmulețe pe stories prin care să comunici cât mai mult cu publicul tău.
Artistul, sau mai bine zis sneakers artistul serii, Octavian Graure, a venit cu un nou tip de content, rar întâlnit în România. Acesta se folosește de Instagram pentru a-și promova propriul produs, în comparație cu ceilalți care își promovează viața. Octavian consideră editarea fotografiei în sine a fi o creație și pune mare preț pe set-up-ul pe care îl face pentru fiecare poză. Lăudându-se cu un timp record de trei ore pentru pregătirea și editarea unei fotografii pe care urmează să o posteze pe Instagram, face asta pentru că este conștient că își expune produsul într-un mod creativ și de impact. Ce ne spune acest lucru despre el? Că face ceea ce îi place cu multă pasiune și seriozitate, fără a-i păsa de numărul de urmăritori.
Suntem mai mult decât bucuroși că am putut lua parte la această desfășurare de forțe a unora dintre
marii reprezentanți ai Instagram-ului românesc.
Noi deja am început să punem în aplicare sfaturile lor. Voi ce credeți, atingeți un număr record de followeri folosindu-le?