12 luni în an, 12 zodii în horoscop, 12 ore pe ceas, toate acestea reprezintă  o succesiune de pași care trebuie parcurși pentru a forma un ciclu complet. Despre asta este vorba și în numărul 12 al revistei PR Forward. Ediția de anul acesta abordează toate etapele prin care au trecut persoanele intervievate pentru a-și clădi o carieră în domeniul Comunicării și pentru a ajunge ceea ce sunt astăzi.

A fost nevoie de câțiva #humansofPRIME dornici să își pună amprenta asupra revistei, multe sesiuni de brainstorming, research și iar research și numărul de anul acesta a prins contur. Titlul revistei, „Comunicarea este cheia”, a reprezentat, totodată, și motto-ul după care ne-am ghidat când ne-am ocupat de pregătirea acesteia și a evenimentului de lansare. Fie că a fost vorba de situații dificile, fie că a fost nevoie de o informare suplimentară sau de un feedback pentru lucrurile deja făcute, comunicarea a fost motorul tuturor realizărilor echipei de organizare. 

Până să ajungem la casa cu numărul 12 de pe Strada Comunicării, am mai bătut la câteva uși și astfel am reușit să adunăm informații din culisele vieții omului de Comunicare. Astfel, am luat pulsul unei agenții de Publicitate, am aflat cum se creionează imaginea unui eveniment, cum se adaptează modul de comunicare din Social Media în funcție de publicul țintă, care au fost cele mai intrigante campanii ale anului trecut și multe altele, toate acestea fiind puse cap la cap în numărul de anul acesta al revistei PR Forward. 

Strada Comunicării Nr. 12, conceptul ediției actuale, tratează drumul inițiatic pe care l-au parcurs Mihaela Tudor, Larisa Bălan, Iuliana Bălan, Radu Constantin, Cristian Șimonca (Blogu lu` Otravă) și  Sebastian Coțofană pentru a ajunge la destinația lor vocațională și pentru a putea vorbi astăzi din postura de PR cu experiență în jurnalism, PR de evenimente, PR cultural, actor, blogger, respectiv vlogger.

Răsfoind paginile revistei vei afla detalii privind viața profesională a acestora, cum au pornit la drum, proiectele pe care le-au derulat, schimbările prin care au trecut, dificultățile cu care s-au confruntat, dar și realizările de care se bucură în cadrul marii industrii a Comunicării și Relațiilor Publice.

Așadar, primăvara aceasta avem plăcerea să te invităm pe 16 martie 2020, ora 17:30, la Commons Unirii (Strada Halelor nr. 5), pentru a lua parte la evenimentul nostru.
Te asigurăm că surprizele pregătite vor fi pe gustul tău, iar invitații noștri te vor inspira prin poveștile lor și te vor ajuta să-ți conturezi propriul drum în Comunicare.  Notează-ți data în agendă, completează formularul de înscriere și voila! locul îți este asigurat! 

Mulțumim sponsorilor Tipomedia, Commons, Patiseria Tineretului, Aqua Carpatica, Sâmburești, Luviane, Publica, Ruvix, Leonidas, Călimara cu povești și American Experience, fără de care nu ar fi fost posibilă organizarea evenimentului și partenerilor noștri media: UTV, ProFM, IQads, IQool, PRwave, Iubesc Studenția, GoingOut, Știri ONG, Advertising 4U, vinsieu.ro, inOras.ro, Live PR, Re-star.ro, ProBucuresti, Bucharest-Guide.ro care vor transpune în cele mai potrivite cuvinte energia și informațiile oferite de această lansare. 

Articol scris de: Adriana Luca, PR Executive


0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *