Top zece bloguri de PR pe care trebuie să le citeşti

Suntem deja în 2018 și știm că totul se mişcă cu o viteză ameţitoare. Cunoştinţele dobândite ieri nu mai sunt valabile azi, strategia care anul trecut a câştigat recunoştere, astăzi este considerata învechită aşa că e de la sine înţeles că, mai ales în lumea Comunicării, trebuie să fii cât mai informat. Selecţia de mai jos reprezintă analiza numeroaselor topuri făcute de diferite publicaţii din străinatate. Aşează-te confortabil şi descoperă cele zece bloguri pe care un comunicator trebuie să le citească.

  1. Ragan’s PR Daily

Existent în toate topurile blogurilor de PR, Ragan’s PR Daily îţi livrează ştiri, sfaturi şi opinii din PR, Marketing, Social Media şi cam tot ce înseamnă media, în fiecare zi. Pe lângă pachetul standard, conţine noutăţi despre conferinţe din domeniu, oferte de joburi şi PR de nişă, sport sau politic. Este pe bună dreptate unul dintre cele mai vizitate bloguri din PR.

  1. Spin Sucks

Fiind un preferat al practicienilor, Spin Sucks se adresează atât profesioniştilor cât şi studenţilor. Majoritatea articolelor sunt scrise de Gini Dietrich, fondator şi CEO la Arment Dietrich, însă există şi articole propuse de invitaţi care dezbat subiecte variate: folosirea hashtagurilor, Snapchat sau competiţia în PR. Blogul a primit numeroase premii datorate unor secţiuni ca ”Gin and Topics”, în care se aleg cele mai bune video-uri ale saptămânii de pe Internet sau “The Spin Sucks Inquisition” în care sunt intervievaţi nume mari din Marketing şi PR.

  1. PRSay

PRSay aparţine celei mai mari organizaţii de profesionişti in domeniul Relaţiilor Publice, adică Societatea Relaţiilor Publice din America. Cum era de aşteptat, blogul cuprinde subiecte relevante pentru cei din industrie, dar şi numeroase resurse pentru a ajuta atât studenţi, cât şi profesionişti să se dezvolte frumos în drumul lor către succes.

  1. PR Couture

PR Couture le vorbeşte comunicatorilor interesaţi de fashion şi lifestyle. Site-ul conţine noutăţi actualizate, strategii, oportunităţi de carieră şi chiar profiluri ale membrilor comunităţii.

  1. PR Newser

De la ştiri despre cele mai premiate campanii până la marile eşecuri de comunicare, PR Newser are tot ce vrei şi ce n-ai ştiut că vrei. De asemenea, poţi găsi informaţii despre digital sau politic, toate articolele fiind scrise într-un ton relaxat pentru o lectură cât mai uşoară.

  1. Platform Magazine

Ca şi blogul PRIME România, Platform Magazine conţine articole scrise în mare parte de studenţi, dar şi de practicieni şi profesori. Blogul scoate în evidenţă subiecte larg dezbătute din sfera Comunicării şi face referinţe la multitudinea de schimbări din acest domeniu. De asemenea, redă un mix bun între informaţie şi entertainment.

  1. PR Week Blog

Împărţit pe trei segmente, USA, UK si Asia, PR Week Blog te pune la curent cu cele mai noi ştiri, meme-uri şi campanii de Marketing şi PR. Deseori reuşesc să fie printre primii care observă apariţia unor noi practici, aşa că reprezintă o bună sursă de informaţii.

  1. AdWeek Social Pro Daily

Chiar dacă nu este un blog strict pentru PR, Social Pro Daily conţine o mulţime de informaţii valoroase pentru comunicatori. Conţinutul variază între tips&tricks pentru diferite platforme sociale, noile subiecte în trend  şi cum influenţează Social Media societatea în care trăim.

  1. Bulldog Reporter

Pe lângă noutăţi importante din domeniu, Bulldog Reporter aduce în plus topuri ale celor mai buni practicieni, cele mai utilizate practici şi tool-urile care să te ajute să-ţi duci la bun sfârşit task-urile.

  1. The Holmes Report

The Holmes Report te introduce în lumea PR-ului corporatist şi îţi prezintă ştiri şi subiecte fierbinţi propuse de marile agenţii globale. Contentul este actualizat de câteva ori pe zi, iar articolele sunt scrise de specialişti din toate colţurile lumii.

Ştim că ar fi imposibil să alegem chiar preferatele tale, însă daca ai vreo sugestie, ne-am bucura să o scrii în secţiunea de comentarii.

Articol scris de: Cristina Crețu, PR Executive

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *