Visually Speaking – From Ad to Ad: The Challenge of Time

Anul acesta, Visually Speaking s-a aflat la cea de-a doua ediție. În aproximativ trei ore, cât a durat evenimentul, am călătorit în timp, de la începuturile Publicității până în zilele noastre și am urmărit traseul celor mai mari branduri, alături de Paul Cotor (Head of Creatives) și Marius Cioroabă (Copywriter), invitații noștri de la Minio Studio. Evenimentul a avut loc joi, pe 28 martie, începând cu ora 14:00, la The Fool și s-a încheiat în jurul orei 17:00.

În prima parte a conferinței, cei doi invitați ne-au prezentat o scurtă istorie a parcursului lor profesional. Marius Cioroabă, o persoană foarte carismatică și volubilă, și-a dorit să fie comentator sportiv și a reușit. El a avut mai multe întâlniri cu Publicitatea de-a lungul timpului, care l-au îndrumat să se angajeze într-o agenție. S-a integrat destul de ușor datorită experienței câștigate ca reporter, jurnalist și comentator. El ne-a dezvăluit care sunt, din punctul lui de vedere, cele cinci caracteristici ale unei reclame bune: „să fie corect targetată, să respecte cerințele briefului, să aibă și să provoace emoție, să nu fie ostentativă și să fie scrisă corect”.

Pe de cealaltă parte, Paul Cotor, o fire foarte curioasă ce și-a dorit dintotdeauna să știe cum funcționează fiecare lucru în parte, a început prin a face cărți de vizită, logo-uri și mape de prezentare mai mult sau mai puțin interesante. Sfatul lui pentru participanții noștri a fost să fie mândri cu ceea ce fac în prezent, chiar dacă peste zece ani poate o să fie puțin rușinați de lucrările lor. Totul face parte din procesul de învățare și cu cât lucrăm mai mult, cu atât acumulăm mai multe informații.

După o scurtă pauză a urmat workshopul, unde Paul și Marius au analizat lucrările trimise de participanți și le-au oferit feedback. Cei ce au reinterpretat afișe au venit în față pentru a-și prezenta ideea și povestea din spatele vizualului realizat. Înscrișii la workshop au primit sfaturi de la cei doi și au fost premiați pentru „schimbările de look” pe care le-au făcut.

Atmosfera a fost întreținută de cei doi speakeri care au transmis energie pozitivă și au venit pregătiți cu multe informații extrem de utile și ușor de asimilat. Aceștia au adus voie bună și zâmbetul pe fața participanților. Am înțeles evoluția Advertisingului din 1900 până în zilele noastre, am observat trendurile ce au fost folosite de-a lungul anilor, am descoperit împreună momentele de mare importanță, chiar revoluționare pentru Publicitate.

Ne-am lăsat imaginația să ne ghideze și rezultatul a fost unul pe măsură: o seară de neuitat alături de oameni faini, învățând și descoperind tainele Publicității. Până la următoarea ediție, fiți aproape pentru și mai multe surprize din partea PRIME România și nu uitați să fiți fericiți și creativi. Kisses!

Mulțumim mult participanților, partenerilor și sponsorilor pentru sprijinul și interesul acordat: The Fool, Șoseta 3 , aerium.ro, I WOOD BE, Romanian Art&Craft, ZAZ, Captive Escape Room, Clever, IQads, IQool, PRwave, Iubesc Studenția, Going Out, Știri ONG, Advertising 4U, vinsieu.ro, inOras.ro, Live PR, Re-star.ro, Ze-list, probucuresti.ro, Bucharest-Guide.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *